- Ми гарантуємо якість матраца протягом визначеної для кожного матрацу кількості місяців з дня придбання виробу і несемо відповідальність за дефекти, що виникли з вини виробника.
- Виробник пропонує розширену гарантію понад гарантійний строк щодо виробничих дефектів пружинних блоків. Термін розширеної гарантії на пружинний блок Bonnell до 10 років.
- Гарантійний строк обчислюється з дня покупки матраца. У випадку виявлення дефектів, що підлягають усуненню за гарантією, покупець повинен звернутися в магазин, в якому було придбано матрац.
- Перед придбанням необхідно:
- Переконатись у відсутності зовнішніх дефектів (таких як пошкодження тканини, забруднення, послаблення натягу чохла і тд.);
- Переконатись у наявності фірмової наклейки на виробі та вшитої етикетки (без них виріб купувати не варто – можливі підробки)
- Гарантія не поширюється на:
- матрац, який не має: 1) гарантійного талона з печаткою продавця, 2) документа, що підтверджує оплату, 3) виробничої етикетки;
- матраци, які були пошкоджені і деформовані в результаті недотримання покупцем правил і рекомендацій щодо транспортування, зберігання і експлуатації виробу;
- матраци, які використовувалися в ліжках без ламелевих каркасів або цільної жорсткої основи ліжка (жорстка основа -лист ДСП, МДФ, фанери);
- Увага!!! У жорсткій основі ліжка повинна бути перфорація площею не менше 30% від площі основи. Відсутність перфорації, істотно обмежує циркуляцію повітря та вентиляцію матраца, що впливає на експлуатаційні характеристики і властивості виробу.
- матраци, пошкоджені внаслідок непередбачених обставин (потоп, різкий перепад температури, пожежа і т.д.);
- матраци зі слідами ушкоджень і деформацій, які з'явилися внаслідок самостійного ремонту або сторонніх утручань;
- матраци з наявністю механічних пошкоджень, порізів, розривів і забруднень облицювальних тканин;
- матраци, які мають незначні поглиблення до 30мм, що з'явилися в процесі експлуатації;
- облицювальну тканину матраца. Вона схильна до пошкоджень в результаті експлуатації матраца (зачепи, розриви, забруднення, потертості, пропалини);
- відповідність матраца кожному споживачеві за медичними показниками, у тому числі на відсутність алергії.
- Обираючи матрац, обов’язково зверніть увагу:
- На ступінь жорсткості/пружності, яка залежить від типу пружинного блоку та складу наповнювачів.
- На вказане максимальне навантаження, що забезпечить оптимальний режим комфорту та жорсткості.
- Рекомендації по експлуатації і догляду за матрацом:
- Повертати матрац на 180 °, змінюючи положення «голова-ноги» - 4 рази на рік.
- Перевертати матрац з одного боку на інший - 4 рази на рік.
- Провітрювати матрац - 4-6 разів на рік (зняти з матраца постільну білизну і залишити в добре провітрюваному приміщенні на 6 годин, провітрити поперемінно кожну зі сторін матраца)
- Один раз в 3 місяці проводити чистку матраца пилососом (використовувати чисту насадку-щітку)
- Плями видаляти засобами для текстилю без вмісту хлору, з мінімальним вмістом води. Для видалення легких забруднень можна використовувати мильний розчин.
- Сушити матрац тільки на повітрі - без використання фена і праски.
- Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкції виробу, які підвищують його якість і експлуатаційні характеристики, за умови збереження останніх без додаткового повідомлення.
- За гарантією ремонту або заміні підлягає тільки та частина матраца, у якій було виявлено дефект. Якщо весь матрац було визнано дефектним, то він підлягає обміну. Якщо ваш матрац був підданий ремонту або заміні, то термін гарантії не подовжується.
- Розширена гарантія передбачає гарантійне обслуговування виробничих дефектів пружинного блоку. Розширена гарантія не охоплює дефекти, які належать до природного зносу матеріалів, і на дефекти, які не впливають на експлуатаційні характеристики.
- Упаковка і доставка матраца на гарантійне обслуговування на завод-виробник або представництво здійснюється покупцем. Матрац повинен бути чистим і у відповідному санітарно-гігієнічному стані.
- На матраци поширюються вимоги затвердженого урядом «Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну».
- Покупець може протягом 14 днів з дати придбання матраца обміняти товар належної якості, якщо він не був у вжитку, збережені його товарний вигляд (включаючи заводську упаковку), споживчі якості, пломби, фабричні ярлики, і є документи, що підтверджують придбання продукції у цього продавця.
- Не підлягають обміну і поверненню товари належної якості з індивідуально визначеними властивостями (нестандартні розміри, форми, конструкції і т.п.), якщо вказаний товар може бути використаний тільки покупцем, який його придбав.
13. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться: перо-пухові вироби, тканини, тюлегардинні і мереживні полотна, килимові вироби метражні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
Увага! Поверненню не підлягають подушки, ковдри, постільна білизна, покривала, наматрацники так як є засобами гігієни.